Göfgulv

Ska snart sticka iväg på träning :) Har faktiskt tröttnat som fan att ta mig någonstans, vill hellre vara hemma... :/ Men det är så skönt att träna, och roligt! :D Åt en kiwi nyss, oj vad goda de är :) I helgen har jag inte så mycket planerat. Plugg. Men. Vill .Inte. Men det får gå ändå, vi har väl inte så mycket till nästa vecka ^^
Veckan har gått fort, eller? Det känns som att det redan är fredag snart men ändå att det var rätt länge sen det var måndag, så jag vet inte riktigt hur fort det går :P
Och så har man ju ångest till gymnasieval...
Dansade vals på idrotten, riktigt kul asså!! Om en vecka är det jag och  Z som leder en danslektion ;)
Love <3
2011-01-27 @ 16:28:35 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0