Rävring

Hallå där :)
Jag har spelat bowling idag, jag vann mot hela familijen, två serier :D *stolt*.
Laddar in mina bilder från Spanien nu, trodde det var fler än femhundra =( Mår bra för övrigt, snöstorm idag typ, längtat ;D Roligt, flingorna var lika stora som jag vet inte vad, giganstiska var de i alla fall x)

Lite ändringar blir det i min garderob, får mer plats, flyttar träningskläderna :P
Let´s dance ikväll, premiär. Måste se! Alexander Rybak ♥
Menmen, ska bli kul att träffa älsklingar på tisdag, det är det enda. Eller sovmorgon är rätt skönt oxå :)
Love <3

2011-01-07 @ 15:39:59 Meee Permalink


Kommentarer
Postat av: Lollovisa ;)

Oh.. orättvisst med spaninen?! :D

du har äntligen fixat din kommentar grejj (a)

2011-01-08 @ 01:43:46
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0