Saknat'

Äntligen är jag hemma!!! :D Fyfaan, vad skönt det känns :) Men jag har ju haft det bra, såklart! Bilder kommer att komma, jag vet att ni vill se ^^ Det vill jag i alla fall :)

Imorron blir det till att packa upp och titta på mina nya grejjor, och sova, det skulle sitta fint en mysig fredagsmorgon :) På tisdag börjar skolan igen, inte så jävla roligt, men det får funka ett halvår till. Sen börjar väl det roliga med livet? Nu njuter man, och bara flyter med ungdomen.
Love <3

2011-01-06 @ 19:41:25 Meee Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa dahl

Sööötis! :)

de roliga livet som blir så mkt värre! ;)

2011-01-07 @ 00:40:18
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0