Känner att jag behöver några sånna här...

när jag borstar tänderna det var länge sen sist, så jag kommer inte ihåg ;o
när jag lagar mat går det åt helvete!
jag är rädd för att bli skadad, sprutor +o(
den värsta känslan är olycklig, ledsen, när man blivit sviken
den bästa känslan är glädje, lycka
jag är bäst på mycket mer än allt
jag är sämst på det vet jag inte, hahha

jag lyssnar på nrj för dett mesta... annars mina kompisar :D

jag pratar på...

jag tycker om massor :$

kärlek är hehe, härliga tider :)

i somras så var jag brun...

sist jag grät var när en gubbjävel vill att jag ska byta gymnasieval :@

när jag vill tänka så går det absolut inge bra

när jag bakar så blir det alltid smarrismarr!

just nu tänker jag på vad jag ska skriva på frågan...

idag har jag varit i skolan 
ikväll ska jag plugga och titta på Glee ;)

imorgon kommer jag gå i skolan, förhoppningsvis träna, vem vet vad som händer sen?! (a)

min mobiltelefon är sönder, precis som jag

när jag vaknar på morgonen vill jag ta självmord

om jag var ett björn skulle  jag äta bär
Love <3

2011-03-30 @ 19:12:24 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0