Ni får alla på en gång

Nämn något som gjorde dig glad igår: Allt?
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på väg till skolan -.-
Vad gjorde du för 15 min sedan: Datan :)
Det sista du sa högt: Haha, det vill jag inte säga ;)
Det senaste någon sa till dig: -
Vad har du druckit idag: Mjölk

Vad var det senaste du åt: Soppa 
Vad var det senaste du köpte: Kläder (a)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: vet inte, kallt i alla fall :/
Godaste glassmaken: Piggelin! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Arå :)
Sover du tungt: Haha, ja? :P
Drömmer du mardrömmar: Har inte hänt på länge :P 
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb
Favoritklädsel: Ajdå...
Favoritlåt just nu: Just the way you are, kanske? :P Och en massa med Darin ^^
Vad ser du om du tittar till vänster: Min säng, den ser rätt skön ut asså... 
Vad gör dig glad just nu: Allt möjligt, måste jag säga
Vad ska du göra härnäst: Tv och plugga lite koncentrerat
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött, men glad på alla sätt :)
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Mjukisar, "blus"
Sommarplaner: Sola, sola, sola, sola, sola, bada och Alicante
Morgon eller nattmänniska: Måste nog säga att jag är en morgonmänniska, det finns inget bättre än att sova
Vad är viktigast för dig: Vänner och familj och sånt :P
Är du kittlig: Kan man säga, ja...
Snarkar du: Inte vad jag "hört"? Av andra menar jag då :)
Stjärntecken: Skytte
Längtar du mest efter just nu: Sommarlovet, det är lixom dominant? :)
Love <3
2011-03-30 @ 19:24:49 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0