Och den sista kanske? :P

Namn: Anna

Födelsedag: 6 december

Hemstad: Huddinge

Ögonfärg: Grönt

Längd: 173, tror jag...

Stjärntecken: Skytte

Skostorlek: 39/40

 

FAVORIT

Mat: Jaadu

Glass: Pggelin, Ben och Jerrys

Godis: Choklad

Helgdag: Fredag och lördag

Årstid: Sommar!

 

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag tror att det blir en förolämpning...

Vem får dig mest att skratta: Det finns många av sånna fina personer :)

Vem har du känt längst: Vendela

Bästa känslan: Samma frågor? Men eh typ, lycka och glädje, när allt går perfa! =)

Värsta känslan: Rädsla, blivit sviken..

 

HAR DU NÅGONSIN

Rymt hemifrån: Nej

Sovit utomhus: Inte under "bar himmel"

Spytt i skolan: Nope, pepparpeppar...

Velat bli modell: Haha, nee det tror jag inte :P

Ätit sushi: Yesbox,

 

DU

Svär: Lite kanske :P

Sjunger bra: Det skulle jag inte säga..

Vill gifta dig: Deklart! :o

Sover med gosedjur: Nä, det gör jag inte ^^

Pepsi/Cola: Cola :)

Mc Donalds/Burger King: McDonalds :P

 

KAN DU

Gå ner i spagat: Har kunnat, men inte längre

Vissla: Ja

Rulla din tunga i en cirkel: Japp

Nudda näsan med tungan: Aah, hehe

Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej? Vågar inte äta sånt som ser eller luktar äckligt :)

 

ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: Två

Dricker du mjölk: Varje lunch i skolan

Personen du hatar: Finns ingen

Är du ett hälsofreak: Nope hehe

Vilket är det värsta vädret: Storm i alla slag!

Lekte du med barbie som liten: Haha, aah det gjorde jag :P
Love <3

2011-03-30 @ 19:35:25 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0