Tänk om mattanterna säger: Ingen maskerad här inne!

Första dagen. Avklarad √
Imorron ska jag till Gösta (syven) och prata om jag vet inte vad? Kommer 9, vi börjar 10.20 och jag kommer säkert missa lite av spanskan :D Mohahaha. Efter spanskan slutar vi. Typ. Vi ska till Huset och titta på nån jävla teater om droger ;o Haha, jaja. Vi slutar efter det i alla fall och ja det blir väl runt kvart i två kan jag tänka mig? Hihi. Har inte haft en vanlig tisdag på minst fem veckor :o Det är va la skönt, har kommit på att jag bara älskar göteborska och skånska, det är så härligt ;) Ska fråga om jag kan få pengar till Subway oxå :D
Love <3

2011-03-07 @ 16:52:34 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0