Kinderägg? Ja, jag blir...

Försöker att plugga in engelskaglosorna som är till torsdag... Annars geekar jag på spindelnätet och ska straxxxxxxxxxt äta semla, ni har väl inte glömt att det är fettisdagen idag, ha? :o

Jag kom till skolan vid nio, jag trodde att jag skulle prata med Gösta idag och jag hade rätt! Men nejnej han hade såklart dubbelbokat mig IGEN :@ Jag blir sur på honom snart...! Men jag gick i alla fall till hemkunskapen och fick två superdupergoda bullar av två små sköna prickar ^^ Inte för att vara taskig nu, men deras grupp är mycket mysigare än våran kackelgrupp ;) Men det blev spanska såsmåning om, och efter det gick vi till centrum och käkade lite gott på Subway (a) Och sen gick vi till huset för att kolla på teater som var typ asbra :D Älskar apljudet han gjorde och "Magnus." "Han heter Markus." "Oj förlåt, jag mena Markus. Jag är så cp ibland! :)" Och då säger ett cp därbredvid: "Vad menar du?!" Hahahahahahahhaha, såå skön. Om ni fattar nåt? ^o) Menmen, nu måste nåt bli gjort på det där engelskapappret... :/
Love <3
2011-03-08 @ 17:30:11 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0