I am ready to forget

Veckorna går segt. Riktigt segt!

Ska plugga in lite matte (nationella imorron), annars blire so oxå, ska bara skriva in det på datan så det blir en enkel match(?) :) Jag och Helsing (eller jag i alla fall) har haft en underbar dag med massa misstolkningar som funkade perfekt ihop ^^
Övrigt:
Fick reda på en massa roliga(?!) nyheter idag, spännande att veta saker :) Kan vädret bli sämre i maj? Längtar till fredag. Är sjuuukt skoltrött, vill bara klona mig och komma tillbaka dom sista dagarna. Det är ju ledigt 6 juni, hehe det var roligt att höra :)
Pussilago
Ni får ursäkta min tunga blick, men jag är inget annat än trött
2011-05-04 @ 16:39:20 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0